niedziela, 27 grudnia 2015

Mój pomysł na ...

...zaczarowanie codzienności. Była wczoraj na basenie, no tak trzeba było się ruszyć by oczyścić sumienie po świątecznym objadaniu się :). Na basenie na który chodzę, jest idealne miejsce do masażu, dziś to już chyba ma każdy basen :) ( ale mamy szczęście, że żyjemy w takich czasach, ale nie o tym nie o tym), wygląda to tak jest długa rura, wysoko umieszczona nad głową i leci z niej woda pod ciśnieniem. Bardzo to lubię, masuję na tym szyję-  miejsca, które zwykle są u mnie twarde jak kamienie, tam mi się gromadzi stres - czasem, aż bardzo boli. Jak już rozmasuję te miejsca dalej przesuwam się i masuję plecy kawałek po kawałku...przynosi bardzo dużą ulgę polecam. Wczoraj podczas takiego masażu dodatkowo zamknęłam oczy...ale czad wyobraziłam sobie, że stoję pod wodospadem w bardzo egotycznym kraju..cudownie, zamiast patrzeć na bawiące się dzieciaki innych ludzi, ja miałam swój wodospad, to były naprawdę bardzo wyjątkowe chwile. Mogłam się przenieść w zupełnie inne miejsce, robiąc to za bardzo małą kasę, poświęcając niewiele czasu...i to jest dla mnie prawdziwa magia :) polecam  używajcie wyobraźni wszędzie tam gdzie tylko to możliwe, przenoście się w swoje upragnione miejsca :) tego nam nikt nie zabroni, tego nam nikt nie zabierze...może jesteś teraz bardzo nieszczęśliwa/wy, ale zawsze możesz przez chwilę spróbować zapomnieć o tym, o swoich problemach, po prostu zamknij oczy i zacznij marzyć. Do tego nie jest potrzebny alkohol, czy też inne używki. Zrób to z pełną świadomością :), a otwierając oczy zostanie uśmiech na Twojej twarzy...poczujesz się cudownie nabierzesz nowych sił. Może nie uda Wam się za pierwszym razem tak totalnie przenieść w wyobraźni, ale próbuj, ćwicz...przyjdzie taki dzień kiedy Twoja wyobraźnie rozwinie się na maksa:)

Magia wyobraźni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz