sobota, 2 maja 2015

Szukanie partnera

Czy zastanawiacie się dlaczego potrzebujecie drugiej polówki? Dlaczego tak bardzo chcemy z kimś być?

Proszę odpowiedzcie sobie szczerze sami przed sobą na to pytanie.
Niestety często szukamy kogoś na siłę, bo uważamy, że druga osoba da nam poczucie bezpieczeństwa, zaopiekuje się nami, da oparcie...sami czujemy się zbyt słabi, bezradni. 
Uważam by być pełnowartościowym partnerem musimy trochę nad sobą popracować.
Ja już tą lekcję odrobiłam. Kiedy szukałam partnera na siłę nie tworzyłam udanych związków, a jedynie iluzję w której sama się motałam. Udawałam, że jest dobrze, mówiłam sobie, że lepszy taki związek niż samotność, aż w końcu i tak przychodził dzień gdzie wszystko się rozpadało...dlaczego-dlatego bo oszukiwałam sama siebie. Wmawiałam sobie, że każdy ma jakieś wady i nie ma idealnych mężczyzn w ten sposób godziłam się na różne wady moich parterów, które od początku mnie uwierały.

Zanim poznamy odpowiedniego mężczyznę/kobietę musimy być na to dobrze przygotowani.
Poniżej lista co należy zrobić:
1. Pokochaj siebie
2. Za akceptuj raz na zawsze swoje nie dociągnięcia fizyczne. Każdy ma w swoim ciele coś co chciałby zmienić. Są rzeczy, które można zmienić, ale są też takie które czynią nas wyjątkowymi. Stań nago przed lustrem i powiedz sobie jestem cudem tego świata, kocham siebie, a jak się komuś nie podobam to niech nie patrzy, ja podobam się sobie. Chodzi o to by czuć się dobrze we własnym ciele. To jest nasza skóra, która dostaliśmy od natury, w żadnym sklepie jej nie wymienimy...nie mamy innego wyboru musimy w końcu za akceptować i pokochać nasze ciało by dobrze się w nim czuć...innego nie dostaniemy. jeśli za akceptujemy siebie naszą fizyczność dopiero możemy zacząć działać dalej, dopiero wtedy nasze myśli będą swobodne w rozmowie z innymi nie będziemy zastanawiać się nad tym, "czy bardzo widać mój sterczący brzuch".
3. Zdajmy sobie sprawę, że to my musimy zapewnić sobie uczucie bezpieczeństwa...nie możemy oczekiwać, że partner nam zapewni bezpieczeństwo.
4. Opiekuj się sobą - wychodź na spacer, lub to co lubisz, nie czekaj na partnera by ruszyć się z domu.
5. Zadbaj o siebie. 
6. Dużo się uśmiechaj.
7. Myśl pozytywnie.
8. Znaj swoją wartość
9. Musisz tak poprowadzić swoje życie by mieć poczucie, że jest Ci dobrze tak jak jest i  świetnie sobie radzisz ze wszystkim, a partner wzbogaci Twoje życie, a Ty jego.



Dzięki temu wejdziesz w związek jako pełnowartościowy partner, który bardzo dużo wniesie w taki związek, nie uwiesisz się na szyi ukochanej osoby i nie będziesz za nią chodzić jak cień. Nie możesz też spinać się ze strachu, że jeśli Cię zostawi to sobie nie poradzisz. Musisz mieć tą świadomość, że jesteś samodzielną istotą, która zawsze sobie poradzi i w każdych warunkach ponieważ wszystko zależy od nas samych.

Piszę na podstawie tego co przeżyłam, dzielę się moim doświadczeniem. Przechodziłam przez to wszystko kilka razy, miałam rożne momenty, czasem było bardzo ciężko, finansowo (wiem jak smakują naleśniki z wody zamiast mleka jak papier), organizacyjnie ( nie miałam z kim zostawić chorego dziecka, a do pracy chodzić trzeba, w nocy sama w mieszkaniu z dzieckiem o temp. ciała powyżej 39 leki nie zbijają temp-stres na maksa.) wiele takich sytuacji ciężkich i mega ciężkich. Jednak wszystkie te najgorsze momenty wzmocniły mnie na tyle, że dziś wiem, że poradzę sobie w każdej sytuacji.

Pamiętajcie o tym, że macie w sobie ogromną siłę, miejcie tego świadomość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz