czwartek, 19 marca 2015

Gdzie szukać znajomych samotnych rodziców...

Zaraz po odejściu od mojego byłego męża szukałam  w necie porad jak sobie radzić z tą samotnością, było to osiem lat temu i na tamte czasy nie znalazłam nic sensownego poza wypowiedziami w stylu  spotykaj się  z innymi samotnymi rodzicami w Twojej okolicy...no tak pomysł świetny ale jak gdzie...gdzie ich szukać, tak byłam bardzo wtedy zdołowana, że nie miałam siły by szukać takich znajomych ja wtedy potrzebowałam by ktoś poprowadził mnie za rękę wyciągnął z domu najlepiej z dzieckiem. Potrzebowałam zwykłej rozmowy z kimś innym niż rodzina...ale nie miałam dość siły by wyjść z domu. Dziś wiem jak sobie radzić z samotnością, gdzie szukać znajomych, którzy mają podobne sytuacje do naszej... chętnie podzielę się moimi doświadczeniami z Tobą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz