środa, 4 marca 2015

Samotność jest smutna...


Nie zgadzam się z opinią, że bycie singlem jest lepsze od związku. Może przejściowo na jakiś czas, po to by sobie poukładać pewne sprawy, ale nie na stałe nie na długo. Taka jest nasza natura potrzebujemy miłości by cieszyć się życiem, by widzieć sens każdego dnia. Szukamy bliskości, przyjaźni, rozmowy, akceptacji i to jest naturalne.


Byłam samotna 8 lat, jednak przez te wszystkie lata nie ustawałam w poszukiwaniach mojej drugiej połówki, czasem wydawało się, że jest udało się...kiedy ocierałam łzy po kolejnym nie udanym związku mówiłam, że to już ostatni raz...skazywałam się na samotność bo twierdziłam, że widocznie tak musi być...Dziś wiem, że wcale nie musi, ciągle jednak podnosiłam się i szukałam dalej...jakaś magiczna siła pchała mnie do przodu, jakiś głos kazał szukać miłości.

Znalazłam moją druga połówkę i jestem bardzo szczęśliwa, już wiem po co były te wszystkie wzloty i upadki, już wiem po co te cierpienia i te wszystkie lata. Wiem także, że warto było szukać, warto było czekać...wiem, że marzenia się spełniają  wiem, że samotność nie jest dla mnie, a także wiem, że nie warto tkwić w związku w którym nie czujemy się szczęśliwi w 100%. Bo kiedy poznamy tą odpowiednią osobę to wszystko staje się jasne i proste, a świat wygląda dużo lepiej...aż chce się żyć, śpiewać, tańczyć!!! Dlatego warto szukać nawet jeśli wiąże się to z częstą zmianą partnera / partnerki.

Chcesz pogadać (popisać) to śmiało odpiszę na każdego maila

mój adres: swiatjestok@gmail.com 

M

1 komentarz:

  1. cześć myślę że masz rację z tym że samotność nie jest dobra choć były momenty w moim życiu że tak myślałem i byłem w pełni przekonany o słuszności swojej decyzji że samotnie wychowam swojego syna i na pewno we dwóch damy radę przezwyciężyć wiele przeciwności bo przecież dzieci dają nam wielką siłę i chęć walki ale to nie wszystko człowiek samotny wieczorami przesiaduje i zastanawia się co było nie tak i co dało by się zmienić żeby było lepiej a najważniejsze jest spojrzeć w przód i dopiero rozmowa przez neta z zdawało by się zupełnie obcą osobą która namówiła mnie do zalogowania się na jakimś portalu i dalszych próbach poszukiwaniach itp co pozwoliło mi rzeczywiście poznać tą jedyną osobę z którą jestem szczęśliwy tą jedyną osobę przy której w pełni uświadomiłem sobie co to jest naprawdę kochać i być kochanym dawać i otrzymywać w zamian tyle samo a może nawet i więcej i najpiękniejsze w tym wszystkim jest to zrozumienie w budowie wspólnego DOMU którego tak naprawdę potrzebujemy wszyscy i w głębi serca chcieliśmy kiedyś chcemy i zawsze będziemy chcieli stworzyć dla siebie a przede wszystkim dla swoich pociech. I właśnie dlatego zachęcam państwa do rozmów na łatwe banalne ale i te trudne tematy bo gdyby nie rozmowa z nieznajomą mi prawie osobą pewnie dalej bym tkwił w samotności która nie daje nam spokoju i wytchnienia w tym i tak dość trudnym życiu które wcale nam nie pomaga trzeba tylko uwierzyć że można i wszystko staje się prostsze i łatwiejsze a gdy jeszcze mamy kogoś kto nam w tym pomaga i wspiera to możemy zdobywać góry i wspiąć się na wyżyny naszych możliwości pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń