piątek, 6 marca 2015

Żyj tu i teraz na 100% by jutro nie powiedzieć..."gdybym wczoraj to zrobiła..."

Niczego w życiu nie żałuję...oczywiście jest kilka (no może kilkanaście :)) tematów, gdzie można było postąpić inaczej, ale czy inaczej znaczy lepiej...a może w konsekwencji różnych zdarzeń wyszło by jeszcze gorzej. Uważam, że nie warto tracić czasu i energii na oglądanie się za siebie...to już było stało się i dziś nie mam najmniejszego wpływu na to co stało się wczoraj...szkoda czasu na "gdybanie" - życie toczy się dalej. Mam wpływ na to co dzieje się tu i teraz i tą chwilę chcę wykorzystać jak najlepiej tu poświęcić max swojej uwagi...by jutro nie żałować tego co stało się dziś. By jutro otworzyć oczy i uśmiechnąć się na myśl dnia poprzedniego. To naprawdę jest proste i do zrobienia skoro mi udało się zmienić swój sposób myślenia to znaczy, że każdy może go zmienić...każdy kto tylko chce być szczęśliwy, kto tylko chce żyć spokojniej, radośniej...
Zachęcam do kontaktu ze mną, uświadomiłam sobie wiele spraw, przewartościowałam swoje życie i jestem naprawdę szczęśliwa...w końcu po to tu jesteśmy by czerpać radość z życia w tym na co dzień niełatwym bycie, chętnie pomogę również Tobie...nawet jeśli wydaje Ci się, że Twoja sytuacja jest beznadziejna i już nic nie da się z tym zrobić to uwierz mi z każdej sytuacji jest jakieś wyjście i to zazwyczaj nie jedno...czasem wystarczy zwykła rozmowa...i rozwiązania nasuwają się same...jeszcze trzeba się potem zastanawiać która opcja będzie najlepsza :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz